معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از بسیج کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مناسبت‌های مختلف ماه رجب تا ماه مبارک رمضان و به‌ویژه نیمه شعبان در شهرداری قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳ 26 January 2024

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه ویژه خدمات شهری برای آمادگی مدیریت شهری در ایام نیمه شعبان ضمن تشریح برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: تمهیدات ویژه برای ایام شعبانیه و گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با عید نوروز پیش‌بینی‌شده و اقداماتی چون بررسی وضعیت تسهیلات رفاهی در سطح شهر و مناطق هشتگانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی برگزاری مراسم نیمه شعبان را یک اقدام فراملی و استانی دانست و افزود: پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور ارائه خدمات رفاهی مناسب به زائران حرم کریمه اهل‌بیت و نمازگزاران مسجد جمکران انجام‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آذین‌بندی، تبلیغات محیطی، نورپردازی، فضاسازی مبادی ورودی شهر، نظافت سطح شبکه معابر، انتقال پسماندهای شهری، تأمین نیروهای نگه‌دارنده، آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و رسیدگی به تسهیلات رفاهی چون سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ازجمله اقداماتی است که در دستور کار مجموعه خدمات شهری قرارگرفته است.

اصفهانیان‌مقدم اضافه کرد: مراسم نیمه شعبان همچون سنوات گذشته با رویکرد مردم محوری با محوریت مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی پیش‌بینی‌شده تا شورونشاط در مناطق هشتگانه و پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه نیمه شعبان، فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌ طول هفت کیلومتر احیا شده و نورپردازی این معبر نیز تکمیل‌ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار