آیین رونمایی از چاپ دوم کتاب «فیض نیایش» با حضور طلاب و فضلا و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۱ 24 January 2024

به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم موسوی، نویسنده کتاب فیض نیایش در این مراسم که ظهر امروز در سالن اجتماعات ساختمان ناشران برگزار شد طی سخنانی به اهمیت دعا در زندگی پرداخت و گفت: ضعف در اختیار و محدودیت در قدرت انسان باعث می‌شود انسان به سمت دعا برود.

مدیر موسسه فقه ولایت بیان کرد: دعا خاستگاه انسان است و به دلیل فقر، عجز و اضطراب به سمت دعا می‌رود؛ دعا یک نوع عبادت نیست بلکه هر عبادتی یک نوع دعاست چرا که خدا‌خواهی در آن دیده می‌شود.

موسوی به تفاوت سوال و دعا پرداخت و افزود: خداخواهی و خداجویی بدون جنبه‌های تعلقی، اصل دعا کردن است و در کنار آن از فضل خداوند نیز باید درخواست کرد.

«فیض نیایش» در قم رونمایی شد

وی تصریح کرد: در کتب ادعیه موجود بعضی از دعاها که بار توحیدی و معارفی بالایی دارند، غفلت شده بود و کتاب فیض نیایش به موارد مفقوده در کتب ادعیه مثل مفاتیح‌الجنان پرداخت.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نزدیکی ولادت امیرالمومنین(ع) تاکید کرد: ۱۳ ماه رجب خلقت عنصری نوری حضرت امیرالمومنین(ع) است و نحوه ظهور ایشان با القای سبوحی رقم خورده است.

گفتنی است ۵۰۰ شماره از کتاب فیض نیایش در چاپ اول و دوم منتشر شده که در بردارنده ۱۹ دعا است؛ کتاب‌های متعددی از این نویسنده در مقام ائمه معصومین به رشته تحریر در آمده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۰۰۸۶۶۹۹۸ و یا از طریق کانال ایتا، تگرام و اینستاگرام به نام "فقه‌ ولایت" کتاب فیض نیایش را سفارش دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار