سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت:گاز پیک نیک داخل خودرو در جوار امامزاده آقامیر از توابع شهرستان کهگیلویه جان ۲ نفر را گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدمحمد امین نیکویی نژاد افزود:حادثه انتشار گاز منواکسید کربن در داخل یک دستگاه کامیونت ایسوزو منجر به مرگ جوان ۲۱ ساله و مرد ۴۸ ساله شد.

وی بیان کرد:راننده و شاگرد این خودرو برای استراحت در نزدیکی بارگاه امامزاده آقامیر پیک نیک را داخل خودرو روشن کرده بودند.

بقعه متبرکه امامزاده آقامیر (ع) در جنوب شرقی شهر دهدشت و در فاصله ۳۰۰ متری از محوطه تاریخی بافت قدیم دهدشت واقع شده است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:نگهبان بقعه متبرکه امامزاده آقامیر (ع) بامداد امروز متوجه پارک طولانی مدت یک دستگاه خودرو در محوطه این مکان مقدس شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده با حضور ماموران نیروی انتظامی خودرو بررسی شد.

وی ابراز کرد: بررسی‌ها در حالی انجام شد که پیک نیک هنوز روشن بود و شواهد نشان از مرگ این ۲ فرد بر اثر گازگرفتگی داشت.

نیکویی نژاد اضافه کرد: سردرد کسل کننده، احساس ضعف، حالت تهوع، استفراغ، گیجی، سرگیجه و مشکل در تنفس از شایع‌ترین علائم مسمومیت با CO است.

سرپرست اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات لازم در مواجهه با حوادث گاز گرفتگی گفت: باید سعی شود که در کمترین زمان ممکن فرد را از محل آلودگی با گاز خارج کنند.

او تصریح کرد: کمک‌های اولیه در کمترین زمان ممکن انجام و با اطلاع به مراکز کمک رسانی مثل آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ از طریق تلفن سریعا اقدام به انتقال مصدوم به نخستین مرکز درمانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار