مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مستقر در استان البرز گفت: تاکنون ۶۰ شرکت دانش بنیان و خدمات هوانوردی برای حضور در نمایشگاه بین المللی پیام پیش ثبت نام انجام داده اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 23 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» سید مهدی جعفری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور پررنگ شرکت‌های هواپیمایی و دانش‌بنیان در این نمایشگاه باشیم.

وی استقبال شرکت‌های فعال در صنعت هوا و فضا را از این نمایشگاه خوب توصیف کرد و گفت: بخش زیادی از غرفه‌های در نظرگرفته شده در نمایشگاه پیام به شرکت‌های متقاضی واگذار شده است.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار متر مربع فضای فیزیکی در فرودگاه بین‌المللی پیام برای راه‌اندازی این نمایشگاه در نظرگرفته شده است، گفت: از این میزان ۱۵ هزار مترمربع به عنوان فضای مسقف و ۱۰ هزار مترمربع دیگر نیز برای محل نمایش پرنده‌های سبک و سنگین(استاتیک شو) اختصاص یافته است.

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با بیان اینکه روندثبت نام شرکت‌های فعال در حوزه هوایی برای حضور در این نمایشگاه ادامه دارد، تاکید کرد: شرکت‌ها با مراجعه به سایت اطلاع رسانی فرودگاه پیام نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.

جعفری افزود: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام واقع در پایانه مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۳۴۹۵۰۳۹ و ۰۲۶۳۳۱۷۱۲۱۲ تماس حاصل نمایند.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار