مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت معرفی استان در فضای بین‌المللی گفت: ١٣ مورد تاسیسات گردشگری استان در ٩ ماهه امسال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 21 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین داریوش فرمانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های میراث فرهنگی استان معرفی کرمانشاه در فضای بین‌المللی است.

وی افزود: در حال حاضر در این راستا برگزاری فم تورهای گردشگری برای آژانس‌های چینی و روسی و عراقی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از سفرهایی که در این زمینه به عراق داشتیم قرار است به زودی ۶ آژانس عراقی به کرمانشاه سفر کنند.

وی گفت: در حال پیگیری از سازمان توسعه گردشگری اقلیم هستیم که در کرمانشاه و اداره‌کل میراث فرهنگی استان دفتری تاسیس کنیم که شاهد توسعه گردشگری و تعامل بخش خصوصی عراق و ایران باشیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: موضوع گردشگری سلامت هم مورد مغفول دیگری است که به آن پرداخته شد و بر اساس طرحی که تدوین شد دستگاه‌های ذیربط از جمله استانداری، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و آژانس‌ها با یکدیگر همراه می‌شوند.

وی ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در ٩ ماهه امسال ١٧٣ متقاضی سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری داشته‌ایم.

فرمانی ابراز کرد: ٣٠ مورد موافقت اخذ کرده و در مرحله اجرا هستند و ١٣ تاسیسات گردشگری هم در طول این مدت به بهره‌برداری رسیدند که شامل آژانس‌ها، بومگردی ها و خانه‌های مسافر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار