مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم:
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم گفت: کیفیت و توانمندی‌های صنعت کفش قم در ابعاد داخلی و حجم صادرات آن می‌تواند به الگویی در بین سایر تولیدات صنعتی این استان تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 18 January 2024

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل شهیدی مهر در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم نوید دهنده رونق اقتصادی استان قم در صنایع پاک، کم هزینه و پرمشتری در جهان است.

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم صنعت کفش را محصولات صادراتی و ارز آور یاد کرد و ادامه داد: صنعت کفش از صنایعی است که مورد حمایت و تشویق حوزه صنعت استان قم است.

شهیدی مهر با تاکید بر برنامه استان در ایجاد تسهیلات در سرمایه‌گذاری و طرح‌های توسعه‌ای صنایع پاک، ابراز داشت: رونق اقتصادی در استان قم از رهگذر حمایت و بالندگی صنایع و صنعت می‌گذرد.

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم خاطرنشان کرد: کیفیت و توانمندی‌های صنعت کفش قم در ابعاد داخلی و حجم صادرات آن می‌تواند به الگویی در بین سایر تولیدات صنعتی این استان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه قم در صنعت کفش در سطح جهان حرف برای گفتن دارد، گفت: هم اینک برندسازی و ورود به بازارهای جهانی جزو نیازها و اولویت‌های مهم صنایع استان به خصوص صنعت کفش است.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار