رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، بیش از ۵هزار طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد شده است که ۴۰۰ مورد از طریق راهبران شغلی اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 17 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، محسن حسین‌پور اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و اقشار نیازمند اجرای طرح های اشتغال زایی است که به ۲ صورت هدایت شغلی و طرح راهبران شغلی انجام می‌گیرد.

 

اجرای ۴۰۰ طرح اشتغالزایی از طریق راهبری شغلی در مازندران توسط کمیته امداد  

وی افزود: راهبری شغلی الگویی کارآفرین محور است که توجه ویژه‌ای به ایجاد کسب‌و‌کار موفق برای مددجویان دارد.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران گفت: مددجویانی که فاقد توانمندی اولیه هستند، برای اشتغال به این کار آفرینان معرفی می‌شوند تا در زمینه مشاوره، آموزش، خرید تاسیسات و تجهیزات، تولید، بازاریابی و فروش محصول فعالیت کنند.

حسین‌پور بیان داشت: در ۹ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، بیش از ۵هزار طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد شده است که ۴۰۰ مورد از طریق راهبران شغلی اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه، در حال حاضر۹۳ راهبر شغلی فعال و کارآفرین با کمیته امداد مازندران همکاری دارند گفت: پرورش گل و گیاه، گیاهان دارویی، دامداری، زنبورداری، قالیبافی، پوشاک و... از جمله این طرح ها اجرا شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار