کد خبر: ۱۱۴۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 16 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، احمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه نیاز به سرمایه گذاری با حجم اندک و اعطای تسهیلات کم بهره در احداث گلخانه کوچک مقیاس می تواند در زمینه اشتغالزایی روستائیان سهم بسزایی داشته باشد، گفت: 15 فقره مجوز بهره‌برداری گلخانه کوچک مقیاس و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه مقیاس کوچک گل و گیاه زینتی از طریق پنجره واحد در شهرستان محمودآباد صادر شد.


هادی‌زاده افزود: تاکنون 15 فقره مجوز بهره‌برداری گلخانه‌ کوچک مقیاس به مساحت 3202 مترمربع و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه گل و گیاه زینتی به مساحت 758 مترمربع از طریق پنجره واحد جهاد کشاورزی این شهرستان صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اشتغالزایی 10 نفر در این طرح‌ها، تصریح کرد: گلخانه‌های کوچک مقیاس، ضمن اصلاح الگوی کشت، فرصتی مناسب برای اشتغالزایی روستاها و زمینه خوبی برای تولید محصولات زراعی مختلف است.

این مسوول اظهار کرد: با توجه به صدور ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و صدور مجوز گلخانه‌های کوچک‌ مقیاس، واحدهای گلخانه‌ای با مساحت کمتر از 300 مترمربع در داخل محدوده یا بافت شهری و روستایی اجازه تأسیس و فعالیت دریافت می کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار