فرماندار کلاله با بیان اینکه باید همه اقشار شهرستان برای دعوت از مردم جهت مشارکت باشکوه در انتخابات پای کار باشند، افزود: با احساس مسئولیت در این زمینه می‌توانیم زمینه ساز شکست دشمنان شویم.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 15 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، فرهاد شیبک صبح دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست با احزاب، روحانیون، رسانه، دهیاران، شورا‌ها و اقشار مختلف مردم شهرستان کلاله اظهار کرد: مشارکت حداکثری یکی از مهمترین اهدافی است که باید مدنظر همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه، خبرنگاران و همه اقشار و فعالین اجتماعی شهرستان باید در راستای دعوت مردم به مشارکت باشکوه در انتخابات با احساس مسئولیت پای کار باشند، ادامه داد: گروه‌های مذکور با تبیین و تشریح وضعیت حساس کنونی کشور از تمام ابزار‌های در اختیار خود برای دعوت مردم به مشارکت در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال استفاده نمایند.

فرماندار کلاله با تأکید بر اینکه بی‌شک برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده اقشار مختلف از مصداق‌های حضور بهنگام، یک جهاد و جشن ملی مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است، خاطرنشان کرد: این حضور و یکپارچگی نشان دهنده صفوف متحد ایرانیان بوده و ضمن افزایش وحدت، امنیت ملی و جلوه‌های زیبا و ماندگار را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مدت‌ها پیش برای دلسرد کردن مردم برای حضور و شرکت در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است، افزود: قطعاً این حضور موجب شادی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و بی‌شک پیروز اصلی میدان رقابت، مردم فهیم و همیشه در صحنه خواهند بود که با حضور آگاهانه و مشارکت بالا، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.

عالی‌ترین مقام دولت در کلاله از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اضافه کرد: هم استانی‌ها با حضور در پای صندوق‌های آرا در ۱۱ اسفند، منتخبین خود را به دو مجلس مذکور بفرستند تا زمینه‌ساز توسعه، عمران، آبادانی در حوزه‌های مختلف شوند.

در این جلسه که با حضور «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، نمایندگانی از همه گروه‌ها شرکت و دغدغه‌ها و مطالب خود را در رابطه با توسعه شهرستان کلاله بیان کردند

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار