کد خبر: ۱۱۴۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 15 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جریان نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ۴۷ روستای طبقده از توابع این شهرستان، اظهار داشت:

برای تحقق مردمی سازی امور مجموعه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها ماموریت یافتند تا کارهای اقتصادی را به مردم واگذار کنند.

وی، دستیابی به نرخ رشد اقتصادی ۴.۱ درصدی مازندران را نمونه بارز مردمی سازی کارها و واگذاری امور به مردم دانست و اظهار کرد: در هر عرصه ای که مردم ورود پیدا کردند، شاهد موفقیت بوده ایم.

حسینی پور، گفت: هر کجا کارها به دست مردم انجام شد، شاهد موفقیت بوده ایم و نمونه عینی این مهم در هشت سال دفاع مقدس تحقق یافت.

استاندار مازندران با بیان این‌که، امام راحل اداره جنگ را مردمی کردند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردم با وفاداری از اصل نظام محافظت کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن در بیاید.

وی افزود: در بخش اقتصادی استفاده از ظرفیت مردم در سال های گذشته به فراموشی سپرده شد و با وجود تلاش های صورت گرفته، کشور با مشکلاتی مواجه شده است.

مقام عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سه هزار و ۶۰۰ روستای مازندران در قالب اجرای توانمند سازی روستاها مورد توجه قرار گرفته است که در قالب آن شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق خواهیم بود.

حسینی‌پور تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها در گذشته مورد غفلت قرار گرفت اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا در مازندران کلید خورده است.

وی با بیان این‌که، میاندورود یکی از شهرستان هایی است که زمین های مناسبی برای انجام کارهای کشاورزی دارد اما در عین حال نیز دارای مشکلاتی است، گفت: کارگروهی از جوانان نخبه میاندورود باید تشکیل و راه اندازی شود تا بتوانند طرح راهبردی کشاورزی این شهرستان را طراحی و عملیاتی کنند و در این راستا همه باید همکاری کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار