مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با تلاش جهادگونه کارکنان این شرکت در حال حاضر جمعیت روستایی بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی استان به ۹۴.۳ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 14 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ناصر حسینی افزود: در راستای تکمیل گازرسانی و برخورداری همه مردم استان از نعمت گاز طبیعی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذرماه، تعداد ۲۰ هزار و ۲۰ مشترک جدید به جمع مشترکان گاز استان کرمانشاه، اضافه شده است.

وی با بیان اینکه برای جذب این تعداد مشترک جدید از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۴۳۶ کیلومتر شبکه گذاری در استان به انجام رسیده است اضافه کرد: از این میزان، ۴۷ کیلومتر در بخش شهری و ۳۸۹ کیلومتر در بخش روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: این شبکه‌گذاری‌ها، منجر به نصب هشت هزار و ۱۳۳ علمک در استان کرمانشاه و جذب ۱۲ هزار و ۷۷۶ مشترک در بخش شهری و هفت هزار و ۲۴۲ مشترک نیز در بخش روستایی شده است.

حسینی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی شده همه شهرهای استان با پوشش گازرسانی کامل تا پیش از پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و به عنوان شهر سبز در مصرف انرژی معرفی گردند.

وی اظهار کرد: از ۳۵ شهر استان کرمانشاه، ۳۴ شهر قابلیت گازرسانی دارند که هم اکنون ۳۳ شهر گازدار و روند گازرسانی به شهر ازگله شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان آخرین شهر استان با شتاب مناسبی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای شروع فرآیند گازرسانی به استان کرمانشاه تاکنون، در مجموع ۱۲ هزار و ۳۰۱ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته که سه هزار و ۷۷۰ کیلومتر آن برای گازرسانی به مناطق شهری و هشت هزار و ۵۳۱ کیلومتر آن برای گازدار شدن مناطق روستایی انجام شده است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار