مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۰ هزار فرصت شغلی با پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان این نهاد حمایتی طی سال جاری ایجاد شد و مددجویان از این طریق و به خودکفایی رسیدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 14 January 2024

تابناک خوزستان: جمال شیبه با بیان اینکه جشن خودکفایی این تعداد مددجو انتهای هفته جاری در اهواز برگزار می‌شود، افزود: این تعداد مددجو با روش‌های مختلف اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، معرفی توسط کاریابی‌ها و یا دریافت تسهیلات به استقلال مالی و خودکفایی رسیدند.

وی با اشاره به ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان خوزستان با پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته ادامه داد: اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان از اهداف این دستگاه است تا از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج و خودکفا شوند.

شیبه تبدیل شدن کمیته امداد به یک مجموعه کارآفرین و اشتغالزا را از اهداف این نهاد برشمرد و گفت: الگوهای موفق اشتغالزایی برای این تعداد مددجو با برگزاری آیینی به مردم معرفی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه یاوران اشتغال در این مسیر به مددجویان کمک زیادی کردند، افزود: این افراد، نمایندگانی از مجموعه استانداری و دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل هستند که در اشتغالزایی مددجویان با این اداره کل همکاری می‌کنند.

۱۳۰ هزار خانواده معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار