معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه خبر داد و گفت: مکاتباتی را با دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان داشته‌ایم و متنظر پاسخ آنها هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 13 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حسین آذرکمند، با اشاره به اختلالی که در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه بوجود آمده، اظهار کرد: اخیرا مراجعاتی از سوی تعدادی از زوجین در کرمانشاه داشتیم که نسبت به اختلال در سامانه ثبت نام وام ازدواج گلایه داشتند. 

وی افزود: آنها اعلام کردند که پس از اینکه تمام مراحل ثبت نام وام ازدواج را انجام می دهند، در مرحله انتهایی با پیغامی مبنی براینکه هیچ بانکی پذیرنده آنها نیست، مواجه می شوند. 

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه از حدود یک ماه پیش این اختلال در روند ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه بوجود آمده، عنوان کرد: تنها تعدادی محدود از زوجین توانسته‌اند در این مدت برای وام ازدواج ثبت نام کنند. 

این مسئول اضافه کرد: در این راستا، مکاتبه‌ای را با مدیریت امور هماهنگی بانکهای استان داشته‌ایم و پیگیر چرایی اختلال بوجود آمده شده ایم، اما هنوز جوابی به ما نداده‌اند. 

وی ادامه داد: در آذر ماه ۱۲۵۰ زوج کرمانشاهی موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند که این آمار در مقایسه با ماه قبل از آن یعنی آبان با ۱۶۱۱ زوجی که وام ازدواج گرفته اند، کاهشی بیش از ۴۰۰ نفری را نشان می دهد. 

معاون امور جوانان استان اضافه کرد: همچنین در ماه آذر تعداد ۷۰۵۹ متقاضی در صف داشته‌ایم که این تعداد در آبان ۶۶۴۵ نفر بوده و نشان از افزایش ۴۰۰ نفری متقاضیان در صف و کاهش پرداخت وام ازدواج در کرمانشاه دارد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار