امام جمعه یاسوج گفت: نمی‌دانم چرا در یاسوج چنین وضعیتی داریم اگر مسکن ملی در یاسوج راه بیفتد بسیاری از این بیکاری‌ها را نخواهیم داشت رونق اشتغال ایجاد می‌شود بنابراین باید مسئولان به فکر مسکن ملی یاسوج باشند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ 13 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد آیت الله حسینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از وضعیت مسکن ملی در یاسوج ، گفت: آخر نفهمیدم موضوع مسکن ملی در یاسوج چه شد مردم اینقدر مشکل مسکن دارند باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد در سفر رئیس جمهور کلنگی به زمین زده شد و باید تا آخر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه دولت سابق به مسکن مردم بها نمی‌داد گفت: همان باعث شد که بحران مسکن در کشور ایجاد شود و متاسفانه با آن اشتباه خود مشکل مردم را زیاد کردند، زیرا کاری انجام ندادند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این دولت در زمینه مسکن ملی خوب کار کرده است گفت:، اما نمی‌دانم چرا در یاسوج چنین وضعیتی داریم اگر مسکن ملی در یاسوج راه بیفتد بسیاری از این بیکاری‌ها را نخواهیم داشت رونق اشتغال ایجاد می‌شود بنابراین باید مسئولان به فکر مسکن ملی یاسوج باشند.

وی انتقادی هم به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج داشت و گفت: رئیس جمهور در سفر خود به استان وعده داد که تا دو ماه دیگر اگر کاری انجام نشود آن را به سازمان دیگری تحویل می‌دهند وی افزود، اما نه رونقی ایجاد شد و نه بعد از دو ماه سرنوشت آن به دستگاه دیگری واگذار شد.

حسینی با بیان اینکه باید هم تولید و هم اشتغال را بیشتر مورد توجه قرار دهیم گفت: وقتی این همه بیکار داریم چرا باید این کارخانه راکد باشد چرا بیت المال آنجا خوابیده به بیت المال ضرر زده می‌شود چرا این همه ظرفیت ایجاد کردند آن وقت تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار