نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها با برنامه‌ریزی انجام می‌شود، گفت: بیشتر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به زنجان عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 12 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان اشتغال را از وعده‌های اجرایی شده دولت دانست و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، تعداد افراد بیکار در استان زنجان کاهش یافته و تلاش می‌شود که بیکاری به حداقل برسد و حتی یک نفر نیز در استان بیکار نباشد و در ین رابطه بیشتر وعده‌هایی که رئیس جمهور در دور نخست سفر به استان داده بود عملیاتی شده است.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به انجام دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان اشاره و با بیان اینکه احصای مسائل و پیگیری اولویت‌ها در سفر‌های استانی رئیس جمهور به خوبی انجام می‌شود، افزود: محقق شدن این مهم در استان زنجان نیز عیان است.
وی با بیان اینکه در سفر‌های استانی، قبل از حضور رئیس جمهور در استان‌ها، تیمی در نهاد ریاست جمهوری در استان‌ها حضور یافته و با همراهی مدیران استانی رایزنی کرده و مسائل اساسی را احصا و بر روی اولویت‌ها تمرکز می‌کنند، تصریح کرد: این اقدام بسیار خوب دولت است، قابل تقدیر است و در سفر اخیر نیز به همین منوال عمل شد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان، ادامه داد: رسانه‌ها نیز در حد توان اخبار سفر را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کردند.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: این ایام فرصتی مناسبی برای تبیین خدمات نظام و البته برگزاری برنامه‌های پرشور و باشکوه است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار