دیدار نمایندگان قرارگاه‌های 9 گانه ائمه جمعه با امام جمعه اصفهان
هدف از تحریم‌ها و فشار‌های دشمن، جداکردن مردم از نظام است.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 08 January 2024

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان در دیدار با نمایندگان قرارگاه‌های ۹ گانه ائمه جمعه اصفهان گفت: تمام تحریم‌های دشمن برای این است که مردم را از نظام جدا کنند و آن چه که در دنیا مورد قبول است آمار رسمی انتخابات بوده و اگر آمار تعداد شرکت کنندگان کم باشد دشمن این استنباط را می‌کند که مردم از نظام روگردان شده اند.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، وظیفه طلاب و روحانیون در توجیه و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات را بیش از دیگران دانست و افزود: دلیل این که برای برخی از مردم رأی دادن دشوار است، بخشی از آن مربوط به مسائل اقتصادی است و این همان کاری است که دشمن می‌خواهد انجام دهد.

وی تاکید کرد: برای مردم بازگو شود که از ابتدای انقلاب با وجود همه دشمنی و افزایش چند برابری جمعیت کشور، نظام کار‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه، جاده سازی، برق و آب انجام داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان با تاکید بر رویش‌ها و پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی افزود: حتی درباره موضوع حجاب نیز که برخی اظهار می‌کنند همانند پیش از انقلاب شده است، آن‌ها خود می‌دانند که مسئله حجاب قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست و امروز جوانانی داریم که برای رفتن به غزه در نوبت هستند و جوانان ما هم چنان پایبند مانده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید بدون آن که مأیوس شویم کار کنیم و طلبه‌های جوان را نیز باید توجیه کرد و باید برای مردم گفت که انقلاب چه خدماتی انجام داده است.

وی افزود: در دنیا هیچ کشوری همانند کشور ما مستقل نیست و این در حالی است که اکنون کشور‌های اسلامی دیگر، جرأت نمی‌کنند به هم نوعان خود در غزه کمک کنند، زیرا آمریکا به آن‌ها اجازه نمی‌دهد و از خود اختیار ندارند.

در ابتدای این جلسه نماینده قرارگاه‌های نه گانه ائمه جمعه اصفهان با اشاره به نقش قرارگاه ائمه جمعه در ترغیب مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات گفت: در خصوص تقویت حضور حداکثری در انتخابات، امروز احتیاج به این است که نمایندگان، ولی فقیه در مراکز استان‌ها تقویت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار