معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار بسته لوازم التحریر، بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در عناوین مختلف و بیش از هزار و ۲۰۰سری جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 09 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد محمودوند ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه به نیابت از شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان در محل سپاه استان، به خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۲ و قبل از آن به ویژه در خصوص اجرای رزمایش همدلی در سراسر ایران مبنی بر کمک به محرومین کشور به ویژه در بعد اقتصادی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کمک‌های مومنانه را داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار بسته لوازم التحریر و بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در عناوین مختلف و بیش از هزار و ۲۰۰سری جهیزیه را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز نیز بسیج ناحیه عشایری کمک‌های مومنانه خود را به خانواده‌های عشایر و روستایی در قالب ۳هزار و ۳۰۲ بسته معیشتی، آموزشی و جهیزیه توزیع می‌شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار