مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در یک حرکت عجیب اقدام به تغییر چند باره رئیس هیات بدمینتون خراسان‌شمالی در کمتر از ۷۲ ساعت کرد که این اقدام اعتراض اهالی این ورزش را در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 08 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، روز گذشته خبر یک جابه‌جایی عجب در هیأت بدمینتون خراسان‌شمالی به گوش رسید که باعث تعجب بسیاری از اهالی ورزش، مخصوصاً بدمینتون کاران خراسان‌شمالی شد.

غلامحسین شاکری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در کمتر از ۷۲ ساعت ۲ شخص را برای ریاست هیات بدمینتون خراسان‌شمالی به فدراسیون مربوطه معرفی کرده است!

براین‌اساس ابتدا محمد رویین‌تن، به‌عنوان رئیس این هیات به فدراسیون معرفی و امورات اداری وی نیز انجام شده بود.

پس از این موضوع شاکری از رویین‌تن رئیس جدید این هیأت درخواست می‌کند که سالن بدمینتون را به هیات جودو تحویل دهد و این هیات به یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی تختی بجنورد منتقل شود.

پس از اینکه رویین‌تن این موضوع را نپذیرفت، شاکری اقدام به معرفی شخصی دیگر به فدراسیون می‌کند و رئیس این هیات را پس از ۷۲ ساعت تغییر می‌دهد!

محمد رویین‌تن در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: دلایل متعددی برای نپذیرفتن این موضوع وجود دارد، اول اینکه مجموعه ورزشی تختی بجنورد در حاشیه شهر بوده و باتوجه‌به اینکه بیشتر ورزشکاران بدمینتون از دختران نوجوان هستند، این موضوع می‌تواند برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کند.

وی کمبود امکانات سالن تختی را دیگر مشکل این ماجرا قلمداد کرد و گفت: باز هم به همین دلیل که بیشتر مخاطبین این ورزش دختران نوجوان هستند سالن‌های کم امکانات و نبود دستگاه‌های حفاظتی مناسب، می‌تواند آسیب‌زا باشد و این سالن مناسب این ورزش نیست.

همچنین این موضوع باعث گلایه تعداد زیادی از ورزشکاران این رشته شده و باعث شد جمعی از این ورزشکاران در محل این اداره کل تجمع کنند.

هر چند هنوز دلیل این حرکت رونالدینیویی آقای مدیرکل مشخص نیست، اما اینکه شخصی با داشتن دلایل منطقی برای نپذیرفتن نظرات شخصی مدیرکلی از ریاست یک هیات برکنار شود جای تعجب دارد!

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار