رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۷۲سری جهیزیه به ارزش ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا گردید.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 07 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۷۲سری جهیزیه به ارزش ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا گردید.

 

اهدای ۷۲سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان قائمشهر  

وی افزود: همچنین به تعداد ۶ نفر از دامادهایی که خانواده آنها تحت حمایت این نهاد بودند به هر نفر ۱۵میلیون تومان و در مجموع ۹۰میلیون تومان هدیه ازدواج تقدیم شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان پنج قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس شویی به نوعروسان اهداء می‌شود.

یعقوبی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون، ۱۹۸ دستگاه انواع لوازم خانگی به ارزش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شامل؛ یخچال، کولر، بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن و ماشین لباسشویی به همت کمیته امداد و خَیِّرین بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی وخانواده می باشد گفت: در سال ۱۴۰۲به همت خَیِّرین نیکوکار و کمیته امداد این شهرستان، کلیه مددجویانی که از امداد درخواست جهیزیه داشتند خدمت آنها جهیزیه تقدیم گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در سال گذشته نیز با هدف کمک و تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱زوج نیازمند شهرستان، جهیزیه تقدیم گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار