مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان : ۶۱ هزار زن سرپرست خانواده و فرزندان آن‌ها از خدمات کمیته امداد (ره) استان بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 06 January 2024

تابناک خوزستان: جمال شیبه عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت زیر پوشش این نهاد حمایتی زنان سرپرست خانوار هستند، بیان کرد: تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده زنان سرپرست خانوار و حمایت از مادران باردار دچار سوءتغذیه و همچنین تأمین جهیزیه برای فرزندان آن‌ها از جمله حمایت‌های کمیته امداد از این قشر است.

وی پرداخت وام خود اشتغالی و قرض الحسنه را از دیگر حمایت‌های این دستگاه از زنان سرپرست خانوار خواند و ادامه داد: استقلال مالی و اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های کاری این دستگاه حمایتی است.

شیبه افزود: کمیته امداد با مهارت‌آموزی به بانوان زیر پوشش این نهاد، مسیر را برای کسب درآمد و استقلال مالی آن‌ها تسهیل می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، اردوهای زیارتی آموزشی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی و کلینیکی مشاوره‌ای درمان مشکلات روحی و روانی مددجویان از جمله خدمات ارائه شده در این بخش است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار