استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : افرادی که در انتخابات به عنوان داوطلب حضور دارند از فیلترهای لازم عبور کرده اند و رسانه ها و فضای مجازی باید از ورود به خطوط قرمز در مورد داوطلبان انتخابات خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 04 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : مشارکت و حضور حداکثری مردم تعهد ما را بیشتر خواهد کرد و این تعهد چیزی جز خدمت بهتر و بیشتر به مردم نیست.

وی بیان داشت :  حضور ‌و مشارکت مردم در پای صندوق های رای یکی از مولفه‌های مهم در سطح جهانی است، همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام توان و ظرفیت را به کار گیرند.

بهرام نیا  با بیان اینکه مردم ایلام همواره بلوغ سیاسی خود را در انتخابات به منصه ظهور گذاشته اند و یکی از استان هایی بوده است که بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته اند، افزود: هیچ گونه شائیه ای در راستای حمایت از فرد و داوطلبی در هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات نباید وجود داشته باشد.

وی مطرح کرد : مجموعه عوامل برگزاری انتخابات در استان وحدت نظر، همدلی و همراهی دارند و هیچ کسی از دست اندرکاران برگزاری، نظارت و بازرسی انتخابات نباید با نوع رفتار و قلمش شائبه ای را در موضوع انتخابات به‌وجود بیاورد.

وی  ادامه داد : امروز نیز ۲ کانال از طریق صدا و سیما برای اولین بار در استان برای بیان برنامه های داوطلبان انتخابات در ۲ حوزه شمال و جنوب استان بر اساس و محور عدالت برای قرار دادن وقت در اختیار نامزدهای انتخاباتی راه اندازی شد.

استاندار ایلام  با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها و داشته های در اختیار برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید استفاده کرد، گفت: این امکانات را باید برای سهولت در رای دادن مردم را فراهم کرد و بر این اساس امسال ۸۰ شعبه به تعداد شعبات انتخابات نسبت به دور قبل انتخابات افزوده شده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار