رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان اصفهان از دستگیری فردی که مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را بصورت غیرمجاز از کیف پول دیجیتال یک شهروند برداشت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 31 December 2023

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز رمز ارزهای وی از کیف پول دیجیتالی خود، این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاکی چندی پیش متوجه شد که دسترسی‌ غیرمجاز به حساب رمز ارز او صورت گرفته و از کیف پول دیجیتالش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رمز ارز بصورت غیرمجاز در چندین مرحله برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا اصفهان ادامه داد: کارشناسان پلیس پس از شنیدن اظهارات شاکی با اقدامات تخصصی، متهم را که مربی و آموزش‌دهنده معامله‌گری در حوزه رمز ارز بود، شناسایی و او را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ مرتضوی افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات و ادله دیجیتالی به برداشت غیرمجاز پول از حساب کارآموز خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان بهتر است برای پیشگیری از هرگونه دغدغه خاطر نسبت به خرید رمزارز و نگهداری آن در کیف‌ الکترونیکی خود، ابتدا دانش خود را بالا ببرند و از ذخیره رمزهای عبور و نام کاربری ۱۲ کلمه‌ای روی گوشی‌هایشان خودداری کنند و در تراکنش‌های انتقال از صرافی‌ها هم از رمزهای یک بار مصرف ایمیلی استفاده کنند تا دچار اینگونه مشکلات نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار