استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان هرسین تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به تعداد کم طبقات گام بعدی به جدیت متقاضیان در پیگیری برای دریافت واحد بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 03 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در حاشیه سفر خود به شهرستان هرسین و بازدید از نهضت ملی مسکن این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن به وسعت ۳۰ هکتار در حال آغاز عملیات اجرایی است.

وی افزود: این پروژه تا به حال حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به تعداد کم طبقات گام بعدی به جدیت متقاضیان در پیگیری برای دریافت واحد بر می‌گردد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: زمین این پروژه توسط اداره‌کل راه و شهرسازی تامین شده، کمیته‌های لازم طی و در معاونت عمرانی استان مطرح و پیگیری شده است.

۶۸۶ قطعه زمین سهم نهضت ملی مسکن هرسین

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در این جمع، اظهار کرد: این پروژه با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع و با ۶۸۶ قطعه (هر خانواده ۲ قطعه) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قرعه‌کشی‌ها ظرف ۲ هفته آینده برای تخصیص زمین‌ها انجام می‌شود، به هر نفر ۴۰۰ میلیون ریال توسط بانک عامل که بانک تجارت است واریز شده، افراد با تشکیل گروه‌های ۲ نفره بعد از واریز متقاضی موثر شناخته می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: پروژه شامل کاربری فرهنگی، آموزشی و ورزشی بوده و دارای مسجد، فضای سبز و بیشترین مکان برای نورگیری است، همچنین هر واحد ۲۰۰ متر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری نظام مهندسی استان عملیات پی کنی انجام می‌شود، تا به حال یک هزار و ۳۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۸۶ تن از آنها جانمایی شده‌اند، ۱۰۳۵ قطعه زمین روستایی هم موجود است و افرادی که از طریق سامانه تم اداره‌کل راه و شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند برای تقاضای زمین روستایی اقدام کنند.

خدادادی ادامه داد: تسهیلات پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از طریق بانک تجارت داده شده است.

وی در پایان گفت: بنیاد مسکن به عنوان بازوی اجرایی دولت سیزدهم در انجام تعهدات در نهضت ملی مسکن اهتمام ورزیده و تلاش کرده به تمامی تعهدات خود عمل کند که این پروژه نمونه‌ای از آنهاست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار