فرمانده کل انتظامی کشور گفت: لرستان یادآور خاطرات دلاوری‌ها و سلحشوری‌های دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 02 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، احمدرضا رادان عصر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید نظم و امنیت لرستان که در مصلی الغدیر برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: گرامی‌می‌داریم حضور خانواده‌های معظم شهدا، همه مردم ولایتمدار، شجاع و رشید و باوفای لرستان، نماینده، ولی فقیه در استان، روحانیون و عشایر و مسوولین و فرماندهان ارتش قهرمان، سپاه شجاع و انتظامی پرکار و بسیجیان مهربان.

وی خاطرنشان کرد: لرستان یادآور خاطرات فراوان دفاع مقدس و سلحشوری‌ها در دفاع از حرم و در دفاع از حریم و وطن است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان زادگاه شهید محمد بروجردی است، افزود: شهیدی که در دوران انقلاب خوش درخشید و فرماندهی شجاع، غیور و حزب‌الهی بود.

سردار رادان تاکید کرد: لرستان دیار شهید نورخدا موسوی‌ها، نقدی و طاهرخانی‌ها است، دیار کسی که دستان و چشمان خود را گذاشت تا بدانند برای پاسداری از مردم دست و چشم و جان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یادواره برای شهدا نبوده و برای نشان دادن راه و مسیر به ما است، افزود: مسیر شهدا هیچ وقت خاموش نمی‌شود، شهدایی که خود روزی با نبرد، روزی با شهادت و روزی با اجازه دادن برای برگزاری یادواره، راه را به ما نشان می‌دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را یار رهبری و دوست رزمندگان، مدافع حرم و حریم، سردار جبهه‌های جنگ و مرد خالص و مخلص و شجاع و رئوف عنوان کرد.

سردار رادان همچنین به شهادت فرمانده بی‌بدیل حوزه پشتیبانی مقاومت سید رضی موسوی اشاره و تصریح کرد: در زمانی هستیم که شهدا یکی پس از دیگری با نثار خون می‌گویند که جسم و جان را برای دفاع از کشور تقدیم می‌کنیم.

فرمانده کل فراجا خاطرنشان کرد: پیام مردم در ۹ دی به جبهه استکبار و توطئه و فشار علیه نظام و انقلاب در حقیقت همان پیام شهدا بود.

وی با بیان اینکه شهدا اقتدا به امام حسین (ع) کردند، به همین دلیل جاودانه و همواره زنده‌اند، گفت: برای اینکه یک نفر سرباز امام زمان شود باید سه مسیر را طی کند، نخست اینکه امت شود، دوم باید امام داشته و دیگر اینکه مکتب و ایدئولوژی داشته باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه راهی جز توسل به شهدا نداریم، افزود: از امروز تلاش کنیم که یا برادر شهید باشیم یا خواهر شهید و می‌توان با انتخاب یک شهید به این سعادت رسید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار