مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در ۳ ماه گذشته متخلفان حوزه بازار قم به ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸ 02 January 2024

به گزارش تابناک قم، تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه در سه ماه گذشته متخلفان حوزه بازار قم ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند که در مقایسه با تابستان امسال ۴۸ درصد افزایش داشته است، گفت: در تابستان امسال در مجموع یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان بازار قم در ۳ حوزه کالا و خدمات، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز صادر شده بود.

وی افزود: از ابتدای مهر تا پایان آذر سال جاری بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم بررسی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به رسیدگی به بیش از سه هزار پرونده در فصل تابستان، اضافه کرد: میزان رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در فصل پاییز نسبت به تابستان سال جاری ۸۰ درصد رشد در ورودی پرونده و افزایش نظارت‌ها را حاکی است.

حسام همچنین با اشاره به بازرسی گشت‌های سیار تصریح کرد: در فصل پاییز امسال با یک هزار و ۷۳۰ مورد بازرسی شاهد رشد ۱۲۷ درصدی بودیم و تعداد پرونده‌های تشکیل شده نیز در این مدت بیش از ۱۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار، گفت: در قالب این طرح واحد‌های صنفی متخلف بدون اغماض پلمب، تا ۱۰ برابر حالت معمولی جریمه و بنر تخلف بر سر درب واحد‌ها نصب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار