کد خبر: ۱۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 19 October 2015
فرمانده پلیس راه گیلان از فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای آزاد راه امامزاده هاشم‌ـ‌لوشان و رشت‌ـ لاهیجان خبر داد و گفت: هر گونه تخطی سرعت در این محورها اعمال قانون می‌شود.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کنونی ترافیک محورهای گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای استان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی رعایت مقررات رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و افزود: رعایت سرعت مطمئنه که عامل مهم وقوع تصادفات مرگبار است، همواره باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره فعالیت دوربین‌های مداربسته در بزرگراه‌های استان تصریح کرد: دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای آزادراه امامزاده هاشم ـ‌لوشان و رشت‌ـ‌ لاهیجان فعال است.

وی با بیان اینکه دوربین‌های مذکور هرگونه تخلف را ثبت می‌کنند، خاطرنشان کرد: خودروهایی که در محورهای مورد نظر از سرعت تخطی کنند اعمال قانون شده و در سوابق خودرو و راننده درج می‌شود.

رستگار سرعت تعیین شده در محور آزاد راه امامزاده هاشم‌ـ لوشان را 120 کیلومتر عنوان کرد و گفت: سرعت تعیین شده در محور رشت‌ـ‌لاهیجان 95 کیلومتر است و خارج از این سرعت‌ها تخلف بوده و توسط دوربین‌های مداربسته ثبت می‌شود.

وی رسیدگی به تخلفات رانندگان در محورهای دارای دوربین مداربسته را 24 ساعته خواند و یادآور شد: رانندگان برای حفظ سلامت خود باید رعایت سرعت مطمئنه را در نظر داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت مقررات رانندگی به‌ویژه در امر سرعت و سبقت را موجب جلوگیری از حوادث رانندگی ذکر کرد و متذکر شد: تضمین سلامت راننده و سرنشینان خودرو رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار