کد خبر: ۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵ 08 March 2015
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه امکانات گردشگری مازندران برای مسافران نوروزی فراهم می‌شود، گفت: در ایام نوروز بحث شنا مطرح نیست بالطبع طرح‌های دریا نیز نیز مانند ایام تابستان فعال نیست.

علی شادمان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مازندران در ایام تعطیلات به‌ویژه نوروز و تابستان پذیرای گردشگران بسیاری است، اظهار کرد: به تمامی فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ شده که امکانات و فضاهای گردشگری در کنار سواحل مازندران را برای گردشگران مهیا کنند تا بتوانند اوقات خود را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی درباره اقدامات ستاد تسهیلات سفر مازندران در ایام نوروز در بخش طرح‎های دریا گفت: در ایام نوروز بحث شنا مطرح نیست بالطبع طرح‌های دریا نیز نیز مانند ایام تابستان فعال نیست،

شادمان تصریح کرد: با توجه به اینکه خداوند نعمت‌های بسیاری ازجمله دریا، جنگل و دشت را در اختیار ما قرار دارد که نگهداری این موهیت‌های خدادای مستلزم همکاری همه اعم از مسافران، ساکنان و مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی گردشگران وارد فضاهای تفریحی و گردشگری می‌شوند تمام تلاش‌شان باید این باشد که آسیب زیست محیطی به طبیعت وارد نکنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه افراد از ریختن پسماند در دریا و جنگل به‌شدت خودداری کنند، افزود: برخی از پسماندها عوارض و خطرهای زیست محیطی فراوانی به دنبال دارد.

شادمان متذکر شد: لازم است گردشگران نکات ایمنی را رعایت کنند تا خاطره سفری خوش را برای خود رقم بزنند و شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی با بیان اینکه همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد نهایت تلاش را در بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی خواهند داشت، گفت: تاکنون 196 سازمان مردم نهاد در استانداری و فرمانداری‌ها و در مجموع 500 سازمان مردم‌نهاد در دستگاه‌های مختلف مازندران به ثبت رسیده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار