مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست هم اندیشی روسای ادارات آموزش و پرورش استان مطرح کرد
تابناک هرمزگان- جلسه روسای مناطق ۲۳گانه آموزشی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، معاونین مدیرکل و روسای آموزش و پروش مناطق در سالن جلسات شهرستان قشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ 01 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ارزش افزوده ای که دستگاه آموزش و پرورش بر جامعه دارد بر کسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش می تواند نقشی مستقیم بر توسعه جامعه محلی داشته باشد.

محمد قویدل افزود: استان هرمزگان از ظرفیت ها و منابع خدادای بسیار و برجسته ای برخوردار است که سهم آموزش و پرورش به لحاظ نیروی انسانی و نرم افزاری و کارهای مبتنی بر تولید علم در این عرصه پر رنگ تر می شود.

وی با اشاره به تقویت فرهنگ سازمانی عنوان داشت: مدیر خلاق، باانگیزه و توانمند مدیری است که وضع موجود را با تلاش شبانه روزی به نقطه ی و مطلوب قابل قبول می رساند.

قویدل در بخشی دیگری از سخنان خود من باب آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: درسهم بین شاخه ای و توازن بین رشته ای توانسته ایم جایگاه اول کشور را کسب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان خاطر نشان کرد: پروژه های افتتاحی در استان هرمزگان ۷۵۰ کلاس درس در قالب ۲۲۰ واحد آموزشی است که با حضور حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد.

گفتنی است ۶ سالن ورزشی در طرح شهید سلیمانی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان، ۳۰ زمین چمن مصنوعی و ۳۰ زمین ماسه ساحلی نیز افتتاح می شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار