فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر حین کنترل محور ورودی شهر بوشهر به سه دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق‌تر با شگرد‌های خاص پلیسی در یک عملیات منسجم هر سه موتورسیکلت را به‌صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به همراه افراد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد و تولیدات داخلی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار