تابناک هرمزگان- مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه گفت :مدارس و دانشگاهها خاکریز اول مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 27 December 2023

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع زاده مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور امروز در جمع مبلغین و روحانیون شهرستان در مسجد امامزاده سید مظفر بندرعباس، اظهار داشت: اداره کل اعزام مبلغ در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی‌ به اعزام مبلغین در ده مناسبت و ایام مذهبی از قم به امامزادگان و مناطق محروم کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: یکی از ظرفیت های این اداره کل استفاده از مبلغین بومی است که طلاب و مبلغین خواهری که در جوار امامزادگان سکونت دارند و امروز نیز در دوره آموزشی ویژه این گروه شرکت داشتند به راحتی از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت‌الاسلام شفیع زاده ادامه داد: فضای تبلیغی در استان هرمزگان به همت مدیریت این مجموعه فضای مستعدی است، اما در ایام نوروز و زمستان میزبان مسافرین سایر استانها می باشد و فضای تبلیغ چون متفاوت است نگاه نیز باید متفاوت باشد.

وی عنوان کرد: همچنین این مبلغین باید در مدارس و دانشگاهها ثمرات و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بیان کنند.

مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه استفاده از ظرفیت این مبلغین مهم است خاطرنشان کرد: برکات وقف و جایگاه آن باید در جامعه تبیین شود و این قبیل نشست های تخصصی باید برای طلاب در اولویت قرار گیرد.

وی بیان داشت: اگر ما توانیم خدمات و برنامه های فرهنگی را برای مردم تشریح کنیم توانسته ایم در راستای جهاد تبیین گام برداریم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار