سرپرست تیم فوتبال شادکام نوین در گفتگو با تابناک رضوی مطرح کرد:
ظهر دیروز ۴ ماه در چهارچوب بازی های مرحله اول لیگ سه فوتبال ایران، دو تیم مشهدی شادکام نوین و سفید جامگان به مصاف هم رفتند که به علت بروز پاره ای از مسائل پیش آمده این بازی نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 26 December 2023

به گزارش تابناک رضوی فرامرز حسینی سرپرست تیم شادکام نوین مشهد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نیمه تمام ماندن این بازی اظهار کرد: بازیکنان تیم ما که از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بودند برای یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم حریف رفتند، و همانطور که قاعده ایجاد می‌کند نیاز است تیم میزبان قبل از آغار بازی تمامی لوازمی را که برای میزبانی نیاز است فراهم کند و یکی از این لوازم ضروری آمبولانس است.
حسینی افزود: از آنجایی که تمامی بازیکنان تیم حریف رفقای من هستند و آشنایی کاملی با آنها دارم بازی را شروع کردم، ناظر بازی نیز به خاطر اعتماد و احترام به تیم حریف و نماینده هیئت فوتبال دستور شروع بازی را داد، و همه این‌ها در حالی است که آمبولانس نیز در کنار زمین حضور داشت.
وی افزود: از آنجایی که طبق قانون آمبولانس باید یک ساعت قبل از شروع بازی در محل حاضر باشد و در این بازی آمبولانس در لحظه شروع در محل حضور داشت در دقیقه ۱۵ بازی من از پزشک تیم خواستم لوازم ضروری داخل آمبولانس را چک کند، زیرا تاخیر مستقر شدن آمبولانس در زمین من را نگران کرده بود.
حسینی با بیان اینکه زمینه این نگرانی اتفاق ناگواری است که سال گذشته بر اثر مجهز نبودن آمبولانس به دستگاه شوک برای یکی از بازیکنان تیم بابلسر رخ داد یادآور شد: اتفاقا من ساعتی پیش با سرپرست این تیم صحبت کردم و او به من گفت اگر آن روز آمبولانس مجهز به دستگاه شوک بود بازیکن من فوت نمی‌کرد.

سرپرست تیم شادکام نوین مشهد افزود: از آنجایی که من همیشه پیش از آغاز بازی در شهرستان‌ها این موضوع را چک می‌کنم و این بار به علت رفاقت با تک تک اعضای تیم حریف پس از شروع بازی اقدام به بررسی کردم که متاسفانه پزشک تیم به من اطلاع داد آمبولانس فاقد دستگاه شوک می‌باشد. بنابراین موضوع را به ناظر بازی انتقال دادم و ایشان که یکی از کاربلدترین ناظرهای فوتبال است پس از بررسی این قضیه، پس از هماهنگی با سازمان لیگ اعلام کرد بازی باید متوقف بشود تا دستگاه را بیاورند و ۲۰ دقیقه زمان داد.
حسینی اظهار کرد: در همان لحظات مطلع شدیم یکی از اعضای تیم حریف دچار مشکل قلبی شده است و عوامل با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند، اورژانس در محل حاضر شد، ضمن اینکه این آمبولانس دوم هم فاقد دستگاه شوک بود.
سرپرست تیم فوتبال شادکام نوین مشهد تاکید کرد: با توجه به گذشتن ۱۵ دقیقه از شروع بازی و اینکه تیم ما تا ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه آماده بازی بود پس از ترک زمین توسط ناظر بازی ما نیز مبادرت به ترک زمین کردیم.
حسینی تصریح کرد: در قانون صراحتاً به این موضوع اشاره شده است که در صورت کامل نبودن لوازم ضروری داخل آمبولانس بازی ۳ هیچ به نفع تیم میهمان تمام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این بازی نیز ناظر تصمیم گرفت بازی را تعطیل کند و ما به عنوان تیم میهمان مقصر نیستیم تاکید کرد: ناظر بازی طبق تعهد خودش این تصمیم را گرفته است، زیرا من باز هم به خاطر همشهری بودن و دوستی دیرینه‌ای که با تک تک عزیزان تیم حریف دارم قصد داشتم با همین شرایط به بازی ادامه بدهم، اما ایشان بنا به تجربه‌ای که دارد تصمیم را معطوف به پاسخ سازمان لیگ دانست.
سرپرست تیم شادکام نوین مشهد ضمن تاکید مجدد بر اینکه تیم ما حدود ۶۰ دقیقه در انتظار دستور ادامه بازی بود افزود: هر کدام از ما در صورتی که ناخواسته مرتکب اشتباهی شده‌ایم باید آن را بپذیریم و در صدد جبران آن باشیم.

وی افزود: اگر تخلفی صورت گرفته مطمئناً از سوی باشگاه شادکام نبوده است، ما میزبانی ۵ بازی را بر عهده داشتیم و با آشنایی کامل با شرایط میزبانی بدون کوچکترین حاشیه ای بازی‌ها را برگزار کردیم.

حسینی همچنین در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی عنوان کرد: در مورد آینده این بازی قانون میگوید ۳_۰ چون بازی ما دو سال قبل با مقاومت ۳_۰ و بازی اتحاد تبریز سال قبل در لیگ ۳ با نتیجه ۳_۰ شد و اینکه باید الزامات اصلی بازی محیا باشد. پس باید بازی از سمت کمیته انظباتی با نتیجه ۳_۰ اعلام شود و نکته بسیار مهم حضور آمبولانس به تنهایی نیست، بلکه مهم تجهیزات داخل آمبولانس هست، مثل دستگاه شوک و دستگاه احیا کننده وغیره.ضمن اینکه در مراسم قرعه کشی نیز صراحتا بر این موضوع تاکید شده است که وجودستگاه شوک و احیا کننده در بازی الزامی است.

سرپرست تیم شادکام نوین مشهد با تاکید بر اینکه به نظر من نمی‌توان گفت این بازی دچار حاشیه شده است اظهار کرد: امیدوارم با تجربه و عبرت گرفتن از گذشته، همه ما بیش از پیش برای جان دوستانمان ارزش قائل شویم تا خدای ناکرده اتفاق ناگوار و غیر قابل جبرانی برای جوانان عزیزمان رخ ندهد.

گفتگو از کتایون حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار