بانک سپه در ادامه طرح‌های خوب خود در خصوص ارائه تسهیلات به هم‌وطنان، اقدام به پرداخت وام از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 25 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، پرداخت وام با کارمزد ۲ درصد و بدون نیاز به حضور در شعبه خواهد بود و این وام از طریق افتتاح حساب غیرحضوری در امید بانک سپه نیز قابل دریافت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، بعد از افتتاح حساب توسط مشتری و واریز مبلغ توسط وی، معدل‌گیری به‌صورت خودکار و روزشمار بعد از یک ماه توسط سیستم انجام خواهد شد و مشتری می‌تواند بعد از گذشت ۶ ماه از سپرده‌گذاری خود، صددرصد تسهیلات خود را از این طریق دریافت کند.

همچنین مشتری می‌تواند در صورت تمایل به دریافت سریعتر تسهیلات خود، سپرده‌گذاری خود را افزایش دهد.

لازم به ذکر است: مشتریان می‌توانند به‌صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک “امید بانک” از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح “سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال” با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند.

همچنین آن‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹-۷۷۱۸۳۸۸۸-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به آدرس تهران، پایین‌تر از میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، جنب مترو جانبازان شعبه شهید مدنی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار