استاندار زنجان با اشاره به انجام اقدامات لازم برای الحاق اراضی لیل‌آباد به محدوده شهر زنجان گفت: مصوب شدن الحاق این زمین، موجب گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 23 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به بررسی دقیق درجه خاک اراضی لیل‌آباد برای الحاق به محدوده شهر اظهار کرد: این اقدام توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه احتمال حضور رئیس‌جمهور در زنجان در چند هفته آینده محتمل است، افزود: این مصوبه باید در سریع‌ترین زمان عملیاتی شود تا زمینه گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین فراهم شود.
وی با تاکید بر اهمیت بالای الحاق زمین به محدوده شهر زنجان افزود: در این راستا جلسات قابل‌توجهی در حوزه خاک و زیست‌محیطی برگزار شده و توافقات با شهرداری انجام و همه امضاها بدون حرف‌وحدیث است.
وی به احصای املاک دستگاه‌های اجرایی در راستای مولدسازی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده، موارد احصا شده آماده طرح در هیأت عالی است.
افشارچی اداره کل ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش را دستگاه‌هایی اعلام کرد که املاک مازاد آن‌ها برای مولدسازی احصا شده است.
استاندار زنجان با تأکید بر اینکه برآوردهای مالی و ارزش‌افزوده موجود در املاک احصا شده برای مولدسازی در دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شده است، ادامه داد: در این راستا پروژه‌های مد نظر هم مشخص است.
وی به مشکلات موجود در مرکز برای عملیاتی‌کردن طرح‌های مولدسازی اشاره کرد و افزود: اضافه‌شدن یک امضا و تغییر آیین‌نامه وقفه‌ای را در اجرای طرح به وجود آورده است که به‌تدریج در حال رفع است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار