سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چند طرح آبرسانی در شهرستان ابهر در دست اجراست که برخی از این طرح‌ها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر را از خدمات تامین آب شرب پایدار و سالم بهره مند می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار ۳ میلیارد تومان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث یک هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال و خرید برق، مشکل تامین آب سه روستای «کوه زین»، «مهستان» و «خراسانلو» را رفع می‌کند.

وی بیان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستا‌های «ارهان» و «آلگزیر» نیز با احداث خط انتقال به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان دیگر طرح آبرسانی در شهرستان ابهر است که همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به بهره برداری می‌رسد.

نادرخانی گفت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه نیز مشکل کمبود آب در روستا‌های «سرو جهان»، «کبودچشمه» و «داشبلاغ» مجتمع امامزاده یعقوب رفع می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: برای اجرای طرح آبرسانی در مجتمع امامزاده یعقوب صائین قلعه تاکنون یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و در ادامه نیز اعتباری معادل ۱.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی به حفر و تجهیز دو حلقه چاه در مرکز و جنوب شهر ابهر نیز اشاره کرده و گفت: برای احداث این چاه‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

نادرخانی خاطرنشان کرد: چاه تامین آب شرب شمال شهر ابهر به عمق ۱۳۵ متر و چاه تامین آب شرب جنوب این شهر نیز به عمق ۱۸۰ متر حفر و تجهیز شده است که با بهره برداری از این چاه‌ها، جمعیتی افزون بر ۴۰ هزار نفر در شهر ابهر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار