پیکر هفت شهید گمنام کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 17 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امروز (یکشنبه ٢۶ آذرماه) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ایرانیان میزبان ۲۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس هستند.

در کرمانشاه نیز پیکر هفت شهید گمنام به همراه پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم «رضا عباسی»، از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع تشییع شد.

مراسم نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام تفحص شده در سراسر کشور هر ساله در ایام فاطمیه توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پیکر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده «رضا عباسی» از ۲۰ آذرماه مهمان کرمانشاه بوده است و در اقصی نقاط استان کرمانشاه مورد استقبال مردم ولایتمدار و انقلابی قرار گرفته است.

یکی از این شهدا گمنام بعد از مراسم تشییع؛ ظهر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در استانداری کرمانشاه، یک شهید ساعت ۹ صبح ۲۷ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان، یک شهید ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ۲۷ آذرماه‌ در دانشگاه صنعتی، یک شهید ساعت ۹ صبح ۲۸ آذرماه در مرکز پشتیبانی ستاد سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان تدفین می‌شوند.

یک شهید دیگر ساعت یازده در تاریخ  ۲۸ آذرماه در مرکز آموزشی کربلا، یک شهید ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ۲۸ آذرماه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه و شهیدی دیگر در اسلام آبادغرب بخش حمیل، تدفین خواهند شد.

گفتنی است آمار شهدای گمنام تدفین شده در استان کرمانشاه ۱۴۲ شهید است که با این هفت شهید بزرگوار، به ۱۴۹ شهید گمنام می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار