مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: همچنان با اهداف تعیین شده حوزه پژوهش در کشور فاصله وجود دارد و این عقب‌ماندگی باید با حمایت از پژوهشگران و تعیین مشوق جبران شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 16 December 2023

تابناک خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان عبدالله عذاری اهوازی در آیین تجلیل از پژوهشگران و مخترعین برتر شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ایجاد باور توانستن اظهار کرد: این خودباوری باید بین جامعه به خصوص جوانان و دانشگاهیان ایجاد شده و عملیاتی شود و تمام‌ تلاش خود را برای حمایت از پژوهشگران به کار می‌گیریم.

رییس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت: در این شرکت چالش‌ها رصد شده و متناسب با آن‌ها به منظور ایجاد فناوری‌های جدید اقدام‌ می‌شود.

عیسی نویری پیشرفت و به روزرسانی تکنولوژی را دلیلی برای رهایی کشور از بند وابستگی‌ها دانست و ادامه داد: تاکید بر حمایت از تولیدات پژوهشگران یکی ازمولفه‌های استقلال کشور در شرایط تحریمی امروز است.

وی تصریح کرد: هفته گذشته آزمایش یک تجهیز مهم و جدید در تلمبه خانه غرب کارون ساخته شده توسط کارکنان شرکت انجام شد و به زودی درهفته پژوهش رونمایی خواهد شد.

نویری اضافه کرد: حمایت مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از فناوری‌های جدید، اختراعات و ایجاد مشوق از اقداماتی است که باعث کاهش هزینه‌ها در برخی حوزه‌ها می‌شود.

رییس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: لازم است قوانین به نحوی بازنگری و اصلاح شود تا نسبت به حمایت مادی بهتر از آنها اقدامات بهتری صورت گیرد.

در پایان با اهدای لوح و هدایایی از ۹ پژوهشگر و مخترع این شرکت تجلیل شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار