مدیر کل فرهنگ و ارشاد ایلام:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد ایلام گفت: بیش از ۳٠ طرح مختلف مردمی به این اداره کل به عنوان دبیرخانه قرار گاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در استان ایلام رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 17 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند در نشست هم‌اندیشی قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور تدوین راهبردها و سیاست‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان در این اداره کل تشکیل شده است، اظهار داشت: این قرار گاه در صدد پیشنهاد سلسله اقدامات ستادی راهبردی و پشتیبانی در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی برای نقش‌آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت پذیر و ظرفیت‌ساز است.

وی افزود: ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را از جمله اهداف قرارگاه جنگ نرم شهید آوینی می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی با هدف واسپاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شکل گرفته است؛ بیان کرد: بیش از ۳٠ طرح مختلف مردمی به این اداره کل به عنوان دبیرخانه قرار گاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در استان ایلام رسیده است.

هوشمند موضوعاتی از جمله امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه، تحکیم و تعالی بنیان خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، تفریحات تعالی بخش (اوقات فراغت )، جمعیت و فرزند آوری و حجاب و عفاف را از مهم‌ترین موضوعات طرح‌های ارائه شده به این دبیرخانه عنوان کرد.

گفتنی است؛ قرارگاه شهید آوینی یک قرارگاه هم‌افزا است که با تعریف کار مشترک با دبیری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها ایجاد شده است. در این مجموعه، نهاد‌های انقلابی و مردمی، برنامه‌هایی را برای اعتلای فرهنگ استان تعریف می‌کنند که در مقام طراحی و اجرا، کسی که میدان‌داری خواهد کرد، حلقه‌های میانی و مؤسسات مردمی هستند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار