مدیرکل زندان‌ های کرمانشاه:
مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ۷۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌هاي تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 15 December 2023

حمیدرضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌هاي آن‌ها انجمنی با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل و خدماتی در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل و راه اندازی این انجمن توانمندسازی خانواده‌هاي زندانیان از حیث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و همچنین تحکیم بنیان خانواده‌ زندانیان خصوصا در زمان تحمل حبس توسط مجرمین است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته تقریبا ١٠ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و در نظر داریم که در ماه آینده در سایر شهرستان‌ها هم این بسته‌های معیشتی را تقسیم کنیم.

پوریانی گفت: اشتغالزایی و اعطای تسهیلات ٢ فعالیت مهم انجمن حمایت از زندانیان است و در طول سه سال جاری تقریبا ۴۰۰ بازدید از خانواده‌های زندانیان انجام شده.

وی ادامه داد: امسال ۴۳ مورد اهدای تسهیلات به خانواده‌های تحت پوشش داشتیم و ۸۰ مورد شغل را برای خانواده‌هایی که شغلی نداشتند، ایجاد کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار