رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانی صبح امروز با حضور دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 13 December 2023

به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی استان قم هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد وحدت و انسجام بیشتر در ارائه خدمات دستگاه‌های امدادی در طول زمستان عنوان کرد افزود: هزارو پانصد نفر از دستگاه‌های امدادی با محوریت پلیس راه استان در صد و شش پایگاه فعال در طول زمستان امسال بکار گرفته می‌شوند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع حوادث در شرایط بحرانی در نقاط برفگیر پیش بینی ویژه شده است گفت:در سه نقطه برف گیر استان «گردنه نعلبندان» در آزاد راه قم تهران، جاده قدیم قم تهران و راهجرد نیرو‌ها به صورتی هفتگی و مستمر در طول شبانه روز مستقر هستند.

وی افزود: میزان تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان دوازده درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در سال گذشته هم با حضور فعال دستگاه‌های امدادی و اقدامات عمرانی در جهت رفع نقاط حادثه خیز افزایش تلفات نداشتیم و استان قم یکی از استان‌های است که در کنترل تلفات جانی موفق عمل کرده است.

محمد پورتیموری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در حاشیه رزمایش رزمایش انتظامی ترافیکی استان قم طرح زمستانی لایروبی پل ها، تجهیز راهدار خانه‌ها و تجهیرماشین آلات راهداری را از جمله اقدامات در طرح زمستانی عنوان کرد.

وی افزود: در سنوات گذشته هفت راهدار خانه فعال در استان به ارائه خدمات می‌پرداختند که امسال به ده راهدار خانه افزایش پیدا کرده است و همچنین در سه محل هم راهدارخانه موقت ایجاد شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم خدمات رسانی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار