فرماندار آستارا خبر داد؛
در پی اقدام قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در خصوص دستگیری های اخیر گمرک بندر آستارا، فرماندار این شهرستان از دستگیری تعدادی از کارمندان دولتی آستارا و دلالان به اتهام رشوه خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان و مفاسد اقتصادی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 11 December 2023

به گزارش تابناک گیلان محمدرضا شهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از دستگیری تعدادی از کارمندان دولتی بندر آستارا خبر داد و بیان کرد: این افراد به اتهام تخلفات مالی از جمله رشوه توسط نهادهای امنیتی چند روز پیش بازداشت شده اند.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌ای تعدادی از کارمندان متخلف آستارایی افزود: تعدادی از دلالان مرتبط با این پرونده نیز دستگیرشده و روند تکمیل پرونده ادامه دارد.

به گفته نماینده عالی دولت در آستارا این کارمندان دولتی با همراهی دلالان که از اراذل و اوباش بودند با دریافت رشوه از برخی کامیون داران برای عبور از مرز، شرایط را برای عبور برخی دیگر از کامیون‌ها فراهم می‌کردند.

شهاب زاده برخورد با متخلفان و مفاسد اقتصادی را یکی از مهم‌ترین سیاست های دولت سیزدهم دانست و گفت: روند دستگیری متهمان این پرونده هنوز ادامه دارد و در این راستا بدون اغماض برخورد می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار