دانش آموزان دختر دبستان شهید فیاض بخش بروجرد به یاد کودکان شهید غزه صدها بادبادک را به پرواز درآوردند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، صبح امروز دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید فیاض بخش با اجتماع در حیاط مدرسه به یاد کودکان شهید غزه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و صدها بادبادک را به پرواز درآوردند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این مراسم گفت: رژیم کودک کش اسرائیل کودکان و دانش‌آموزان را به شهادت می‌رسانند و کودکان در آغوش پدر و مادر جان می‌دهند.

نریمان سبحانی‌نیا افزود: مسلمانان باید به یاری برادران دینی و مسلمان خود بشتابند، امروز کودکان غزه از امکانات اولیه دارو و درمان محروم هستند.

وی اظهار داشت: امنیت آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس است،

امروز به برکت ولایت فقیه ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر می برد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به رهنمودهای رهبری عمل کنیم، امروز وظیفه داریم در برابر دشمنان مقاومت کنیم، مردم غزه با مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست خواهند داد.

سبحانی‌نیا افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند و با درس خواندن دشمنان را ناامید می‌کنند، دانش‌آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند، راه شهدا باعث‌ می شود ایران اسلامی همواره در اوج اقتدار و قدرت باشد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد مراسم امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مداحی شهادت حضرت زهرا(س) و اجرای سرودهای حماسی برای کودکان غزه و سرود سلام فرمانده و در پایان پرواز صدها بادبادک رنگی به پایان رسید.

این مراسم توسط معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد در دبستان دخترانه شهید فیاض بخش محله محمودآباد برگزار شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار