مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از سراسر استان در جشنواره قصه‌گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار ۳۹۰ نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان 15 اثر توسط داوران برگزیده شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 10 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الله آسمند گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از سراسر چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه‌گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار ۳۹۰ نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان ۱۵ اثر توسط داوران برگزیده شد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی از ۲۰ تا ۲۲ آبان‌ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که ۱۵ نفر به عنوان برگزیده از سوی داوران کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی، بخش آزاد بود که کودکان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این جشنواره داوطلب بودند.

آسمند با اشاره به موضوع‌های متنوع جشنواره قصه‌گویی، یادآور شد: قصه‌گویی مدرن و کلاسیک، آیین‌های سنتی، کودکان غزه، سردار سلیمانی از جمله بخش‌های قصه‌گویی در این جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار