کد خبر: ۱۱۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 19 October 2015
پرویز کولانی در دیداربا معتمدین و بزرگان شهر سرابله اظهار داشت: معتمدان و ریش سفیدان می توانند با نهادینه کردن منش جامعه پسند خرد جمعی در مقابل تصمیمات خلق الساعه در توسعه و آبادانی هرمنطقه ای تاثیر گذار باشند.
وی خاطر نشان کرد: معتمدان و ریش سفیدان جامعه بازوی توانمند نظام در تمام عرصه های مختلف اجتماعی و علی الخصوص صلح و سازش هستند.
کولانی به نقش و جایگاه معتمدین در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سیاست دولت یازدهم و براساس نگرش مردمسالاری ایجاد زمینه مشارکت مردم به خصوص افراد معتمد و استفاده از این سرمایه های اجتماعی در فرایندهای عمومی است.
وی ادامه داد: مشورت و نقش معتمدین یکی از ارکان مهم در سلامت تصمیم گیری هااست و جامعه ای که سنت مشورت و خرد جمعی در آن حاکم نباشد در تب و تاب خودکامگی خواهد سوخت ولی در جامعه ای که همفکری و نظر خواهی هست بهترین و کاملترین مسیرها دربرابر افراد کشور گشوده خواهد شد.
کولانی یادآور شد: درحل و فصل تمام آسیب های اجتماعی نقش بزرگان و معتمدان پررنگ است و در مناطق قومی و قبیله ای ما بسیاری از مسائل و ناهنجاری ها براساس عرف و بزرگ منشی ریش سفیدان حل شده است.
فرماندار چرداول به برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: معتمدین باید درمسائل سیاسی و اجتماعی ورود کنند و ضمن کمک در اجرای انتخابات امنیت و آرامش خوبی را درفضای رقابتی بوجود آورند.
بزرگان سرابله نیز دراین نشست ضمن تقدیر از دولت تدبیر و امید درانجام خدمات ارزشمند صورت گرفته ،آمادگی خود را برای حضور و همکاری برای برگزاری باشکوه انتخابات اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار