نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فن‌آور و دانش‌بنیان، با همت پارک علم و فن‌آوری و همکاری دانشگاه پیام نور ساری برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱ 08 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، این نمایشگاه که با همت پارک علم و فن‌آوری و همکاری دانشگاه پیام نور ساری برگزار گردید، مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از سرفصل‌های اشتغال در کمیته امداد، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در استان می‌باشد.

 

بازدید مدیر کل کمیته امداد مازندران از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فن‌آور و دانش‌بنیان دانشگاه پیام‌نور ساری  

میثم معافی با اشاره به انعقاد قرارداد با پارک علم و فن‌آوری افزود: این تفاهم‌نامه در جهت شناسایی، حمایت و هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان که شرایط حمایتی و اشتغال کمیته امداد را برخوردار باشند انجام شده است.

وی بیان داشت: در طرح راهبری شغلی شرکت های دانش بنیان، با شناسایی از طریق امداد، در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تلاش می‌گردد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اهمیت مهارت‌آموزی در کسب درآمد گفت: با اجرای طرح دستیار فن‌آور، دانشجویان ترم آخر کارشناسی و ارشد با توجه به علاقه و رشته به شرکت‌های دانش بنیان معرفی و دوره کارورزی را می‌گذرانند تا با این شرکت‌ها آشنا و هم زمینه اشتغال برای آنان فراهم گردد.

معافی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان با به کار گیری نیروی کار تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند از بسته‌های حمایتی امداد مانند؛ تسهیلات، بیمه... بهره‌مند گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار