کد خبر: ۱۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 18 October 2015

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز وعده ساخت دو مدرسه دیگر را در این منطقه داده‌اند، گفت: نگرانی در بخش تامین مراکز آموزشی در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا توکلی در مراسم افتتاح دو مرکز آموزشی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که ظهر امروز با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید علی‌رغم وجود مشکلات عدیده در بخش مسکن مهر دست از تلاش برنداشته است.

وی با بیان اینکه 51 هزار مسکن مهر کد تسهیلات در شهرجدید هشتگرد را به خود اختصاص داد که از این میزان 49 هزار واحد عملیاتی شده است و 10 هزار واحد آن در دولت پیشین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: در دولت سابق 84 میلیارد تومان یارانه به بخش مسکن مهر تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان دولت فعلی تا کنون 9 هزار واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار واحد مسکن مهر قابل افتتاح وجود دارد که تنها به سبب مشکل آب و برق و محوطه‌سازی این مهم اجرایی نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با تاکید بر اینکه آمادگی لازم را داریم تا پایان سال 94 مابقی واحدها را به اتمام برسانیم، تصریح کرد: در حال حاضر 6 مدرسه در مسکن مهر شهر جدید و دو مدرسه خیرساز در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است.

توکلی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز وعده ساخت دو مدرسه دیگر را در این منطقه داده‌اند، یادآور شد: نگرانی در بخش مدارس وجود ندارد از طرفی 8 مدرسه دیگر نیز در بحث مناقصه زمان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه 4 پاسگاه نیز در دست ساخت داریم که امید است دو پاسگاه تا پایان سال جاری احداث و به نیروی انتظامی تحویل داده شود، عنوان کرد: گستردگی شهر می‌طلبد بحث امنیت آن مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: 4 هزار هکتار مساحت شهر جدید هشتگرد است و مسکن مهر نیز پراکندگی زیادی را به خود اختصاص داده از این رو برای تامین مباحث امنیتی درصدد هستیم از دوربین در سطح شهر استفاده کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه امید است مشکل شهر جدید از نظر آب حل شود چرا که با رفع این معضل، هشتگرد به یکی از بهترین شهرهای جدید کشور مبدل می‌شود، گفت: امیدوار بودیم در راستای سفر سخنگوی دولت به استان البرز و تامین اعتبار و بودجه لازم، مترو هشتگرد راه‌اندازی شود که متاسفانه تا کنون این مهم انجام نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اظهار داشت: با جذب منابع مالی مناسب در هفته دولت سال 95 مترو هشتگرد راه‌اندازی می‌شود و به طور قطع با انجام این مهم ترافیک اتوبان کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دو واحد درمانی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: آمادگی داریم در هر بخشی سرمایه‌گذاران حضور پیدا کنند و بستر این حضور به خوبی فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار