رئیس کل دادگستری استان البرز گفت : هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی و عمومی و استفاده از مقام یا موقعیت اداری به نفع یا علیه نامزد‌های انتخابات ممنوعیت قانونی دارد و قطعا پیگرد قانونی و کیفری برای عوامل را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 04 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان البرز گفت: شهرداران، اعضاء شورا‌های شهر و همه مدیران شهری در شهرستان‌های استان توجه داشته باشند که در عین لزوم مشارکت و همکاری با ستاد انتخابات برای برگزاری پرشور انتخابات باید دقت کنند استفاده از امکانات به نفع یا علیه نامزد‌ها و احزاب یا گروه‌های خاص با هر عنوانی از قبیل جلب مشارکت، وصف مجرمانه دارد و پیگیری قضایی خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از رویکرد‌های پیشگیرانه، جلوگیری از تخریب چهره‌ها و وجهه نامزد‌ها توسط دستگاه‌ها، سایر نامزد‌ها یا طرفداران آن‌ها است و در تبلیغات، مسائل و ادعا‌هایی طرح نشود که به اعتبار، حیثیت و آبروی اشخاص لطمه وارد کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در کنار رسانه ملی، فضای مجازی با طیف وسیعی از مخاطبان و کاهش هزینه تبلیغات و سرعت دسترسی، ظرفیت فوق العاده‌ای را فراهم آورده است، ولی باید مراقب سواستفاده از این فضا در تولید و انتشار یا بازنشر اخبار و محتوا‌ها علیه نامزد‌ها بود تا تهمت و تخریب یا اطلاعات ناصحیح نشر نیابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار