مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز توزیع شیر در دبستان‌ها گفت: ممکن است در تامین شیر مشکلاتی وجود داشته باشد اما سهمیه خوزستان تا آخرین پاکت تامین و تا دورافتاده‌ترین روستا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 02 December 2023

تابناک خوزستان: مسعود حمیدی‌نژاد در آیین آغاز توزیع شیر در مدارس خوزستان که امروز (۱۱ آذرماه) در دبستان پسرانه رهنما شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با تامین اعتبار انجام‌شده، از امروز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان خوزستان آغاز شده است.

وی افزود: مشکل جدی ما در این طرح، تامین شیر است که دعا می‌کنیم ان شاءالله کارخانه‌های خوزستان با هم هماهنگ شوند و بتوانند شیر را تامین کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امیدواریم سهمیه‌ای که مسئولیتش بر عهده ماست تا پایان سال توزیع شود. ممکن است یک هفته در میان یا هفته‌ای چند مرتبه شیر به اشکال مختلف از داخل استان و خارج از استان تامین و توزیع شود.

وی افزود: برای طرح توزیع شیر در مدارس، در قانون قید مدارس دولتی آمده است و ما هم توزیع شیر را برای همکاران و دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دولتی عادی و استثنایی خواهیم داشت. ۵۷۰ هزار دانش آموز و همکار داریم که تا پایان اردیبهشت ماه در هفته دو نوبت شیر داده می‌شود.

حمیدی نژاد گفت: ممکن است در تامین شیر مشکلاتی وجود داشته باشد اما سهمیه خوزستان تا آخرین پاکت تامین و تا دورافتاده‌ترین روستا توزیع می‌شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار