مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز راه های این استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 01 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور درنشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار داشت : از این میزان اعتبار تا کنون ۶۵۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص یافته است.

وی افزود : در استان ایلام در گذشته ۱۱ نقطه حادثه خیز وجود داشت که توسط سازمان راهداری حذف این نقاط در دست اقدام قرار گرفته است.

چشمه خاور بیان داشت  : حذف ۶ نقطه پرتصادف و حادثه خیز در سطح راه های استان نیز توسط شرکت ساخت و توسعه راه ها و راه و شهرسازی در دست اقدام است است که شامل تقاطع ملکشاهی، محور ملکشاهی به مهران قسمت "پل شکسته" و سه راهی کارزان و تنگه قیر بوده که در مسیر چهار خطه کردن محور ایلام به حمیل همچنین ایلام به سمت دره شهر قرار دارند.

وی ادامه داد :مطالعه رفع نقاط حادثه خیز در محدوه پادگان "فرجیان زاده" محور ایلام به چوار نیز انجام شده که شامل احداث ۲ زیرگذار و بالادست و بالادست این پادگان بوده و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام  افزود :سال جاری تعداد ۷۱ هزار و ۷۴۰ عدد تابلو در سطح راه های استان نصب شده که عمده این علائم ۱۰۰ درصد از جنس کامپوزیت و الیاف شیشه ای و بسیار منعطف بوده که در صورت برخورد ماشین با این مسیر نماها هیچگونه خسارتی به ماشین یا علائم وارد نمی شود.

وی خاطرنشان کرد : شاخص آسفالت راه های روستایی در استان ۹۸ درصد می باشد در حالی که میانگین کشور ۸۲ درصد است.

چشمه خاور گفت :  یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی زمستان در مواقع بحران برف در محورهای مواصلاتی دپو مقدار قابل توجهی شن، ماسه و نمک است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار