با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان؛
رزمایش کمک مؤمنانه «حیدریون تولید و جهادگران فاطمی» همزمان با هفته بسیج به همّت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 26 November 2023

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این رزمایش که شنبه (چهارم آذرماه) با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان برگزار شد، بیش از 9 هزار بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

در این رزمایش، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت که تلاش‌های زیادی در هفته بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته که یکی از وجوه خدمت‌رسانی تهیه بسته‌های معیشتی است.

سردار حسن شاهوار پور با بیان استمرار توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال، افزود: امروز بخشی از این بسته‌های معیشتی تهیه شده و با همت کارگران، بسیج کارگری، مجموعه کشت و صنعت نیشکر و تلاش همه کارگران و کارمندان در شرکت های مختلف استان در حال اجرا است.

وی بیان کرد، ما در مجموعه ستادی طرح‌های نیشکری حضور یافتیم و بناست که از اینجا اعلام شود که در سراسر استان این رزمایش بزرگ با همت بسیجیان و کارگران و نیکوکاران و مدیران صورت بگیرد و انتظار می‌رود بتوانیم از این پس نیز این دست اقدامات را توسعه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت که آزادی بخشی از اسرای فلسطینی را به تمام مسلمانان تبریک می گوییم زیرا رژیم صهیونیستی شکست خورده و فلسطین پیروز است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در پایان، دلیل این مسئله را نرسیدن اسراییل به اهداف خود عنوان کرد و توضیح داد: رژیم کودک کش قرار بود حماس را شکست دهد و اسرایش را بدون قید و شرط آزاد نماید اما به هیچ کدام از اهدافش نرسید و این برای ملت فلسطین پیروزی است.

استمرار کمک‌های مؤمنانه نیشکری‌ها
در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تبریک هفته بسیج، عنوان کرد که این شرکت همواره در کنار مردم است و همچون گذشته قصد داریم در رزمایش بسیج کارگری که از سوی سپاه برگزار می‌شود، مشارکتی فعال داشته باشیم.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، ۱۴۷ روستا در مجاورت کشت و صنعت‌های نیشکری قرار گرفته که سعی می‌شود به روستاییان بی‌بضاعت و نیازمند با حفظ کرامت، بسته‌های معیشتی اهدا شود.

وی ضمن تاکید بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، از استمرار کمک به نیازمندان مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکری خبر داد و گفت که کمک به ایتام و نیازمندان و همچنین پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی ساکنین مناطق محروم و روستاهای همجوار، بخشی از وظیفه شرکت توسعه نیشکر است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پیشگام است و در سال گذشته هم پزشکان موسسه‌ی«همیاران کوی شیرین» با حمایت این شرکت، از قلب پایتخت به دل محرومیت‌ها زدند و بساط رایگان طبابت را در کوی علوی اهواز گستردند و بیش از سه هزار بیمار نیازمند را معاینه و درمان کردند.

این شرکت نه تنها در توزیع بسته‌های معیشتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیشگام است، بلکه در سایر مسئولیت‌های اجتماعی نظیر مدرسه‌سازی، جاده‌سازی، توانمندی پیمانکاران بومی منطقه، ساخت سیل‌بند و… نیز اقدامات زیادی را در مناطق پیرامونی به سرانجام رسانده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار