در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران یزدی، مدال‌آوران و افتخارآفرینان یزدی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با دریافت جوایزی تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 25 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان امشب در آین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان استان یزد در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: استان یزد از چند حسن همکاری، تعامل و مدیریت برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت استان یزد و در راس آن استاندار یزد حمایت بسیار خاصی از ورزش در بخش‌های مختلف دارد و این موضوع اهمیت بالایی برای موفقیت یزد در این عرصه دارد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارند که همانگونه که تاکنون توانسته‌اند برای این استان و کشور افتخارآفرینی کنند، قطعا در آینده هم شاهد موفقیت‌های آنها خواهیم بود.

فرهادیان ادامه داد: افتخارآفرینی ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی برای کشور از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این مراسم هم به پاس قدردانی از این افتخارآفرینی‌ها برگزار شده است.

وی گفت: باید تمهیدات و برنامه‌هایی فراهم شود که افراد بیشتری هم بتوانند زمینه شکوفایی استعدادهای خود را پیدا کرده و در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

در این مراسم از ورزشکاران، مربیان و داوران یزدی افتخارآفرین در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار